Lær at gå i høje hæle på den stilfulde måde

Et par lækre nye stiletter er noget, som virkelig kan give dig den rigtige feminine stil blandet med det helt rigtige look, som du gerne vil fremvise. Der findes rigtig mange lækre stiletter, men det kræver bare at man også kan gå i de høje hæle.

Lær at gå i høje hæle på den stilfulde måde er netop hvad du skal være i stand til, hvis du lige har investeret i f.eks. et par af de elegante Billi Bi stiletter eller andre, og det er netop hvad du kan lære alt om lige her, så du kan iklæde dig de helt rigtige sko, der passer til dit look og med garanti gøre andre der ikke mestre de høje hæle, misundelige.

 

Sådan mestre du at gå i høje hæle 

Det kan være ret ubehagelig at gå i høje hæle hvis man ikke er øvet i det, men det kan du dog heldigvis ændre ved at øve dig dig, hvilket jo gør sig gældende for alting her i livet som man gerne vil være bedre til eller ligefrem mestre til det perfekte.

Det at gå i høje hæle er nemlig bare et spørgsmål at vænne sig til at have dem på naturligt, og det kræver at man “træner lidt.

 

Øv dig derhjemme som en begyndelse

Så udgangspunkt skal man ikke vælge at øve sig i et par rigtig høje og tynde stiletter, men derimod vælge en hæl der ikke er så høj, eller ligefrem vælge en blokhæl der giver dig en mere naturlig balance, og du kan finde nogle rigtige lækre sko med blokhæl iblandt de lækre Billi Bi sko.

Gå rundt derhjemme i sko med hæle og væn dig gradvis til følelse og fornemmelse for at have balancen i sko med hæle på. Så mærker du nok hvordan dit balancepunkt flytter sig og forskydes fremad igennem kroppen på dig.

 

Husk balance og rigtige bevægelser

Når du går rundt i skoene som øvelse, så skal du lære et par ting, for i starten skal du huske at du ikke skal lægge vægt eller træde på hælen for tungt, men derimod men at hælen rammer og så flytter sig fremefter til tåen så du nærmest “svæver” hen over jordfladen. Her er det vigtigt, at du husker det med at hæl først og så tå, og ikke laver den gængse fejl med at både tå og hælen rammer jorden samtidig, som man jo gør, når man går i flade sko.

En anden ting med gang i skoene er det med balancepunktet, for det er vigtigt, at man tager i betragtning at det forskydes fremad op igennem kroppen. Det betyder at man skal lave det lette bøj i knæene, og ikke som mange gør, fejlagtigt bruger strakte ben.

Øvelse med en time hver dag derhjemme imens du laver dine daglige gøremål, vil udvikle den naturlige gang i høje hæle, og jo bedre du bliver, kan du med fordel skifte til sko med større og større hæle.

Se videoen her som forklarer du de enkle gode tips til at gå i høje hæle/stiletter, hvilket giver dig den gode og smukke gangart i skoene.